Fredag :)


Då var det fredag igen då....
Veckorna rusar iväg !!

Robin kom iväg till skolan idag iallafall. Trodde inte det då han har legat och hostat halva natten men han var så trött på att vara hemma. Bra :)

Ska snart dra iväg till Vällingby och käka lunch som vi alltid gör på fredagar.

Just ja, fick ju min nya mobil idag. Lite krånglig är den dock, men jag ska testa den över helgen innan jag bestämmer mig.

Imorgon kommer ju mams och paps hem från Mallis också.
Har bokat bord nere på Electra och har även införskaffat lite bubbel.
Tänkte fira deras 50-åriga bröllopsdag nämligen som är på lördag :)
Får se om de stannar på söndagkväll också ?
Skulle vara roligt då det är stort jippo på Golfängarna då med bland annat Tommy Körberg som jag vet mamma gillar.
Men samtidigt så förstår jag om de vill åka hem också då de varit borta i en vecka.
Alltid skönt att åka hem och packa upp och fixa och framför allt sova i sin egen säng !!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Är i valet och kvalet och dra in till stan nämligen och lyssna på en gammal polare som är trubadur.
Har inte träffat honom på över 20 år så det skulle ju vara lite kul, men samtidigt så är jag så seg och trött så jag vet inte om jag orkar....
Ja vi får se hur det blir.
Ska iallafall grilla först ikväll innan jag eventuellt rör på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0