Två dagar kvar till semester!!


Nu är det inte långt kvar !
Jag längtar så jag håller på att gå i bitar.

Vädret kommer att bli kanon i helgen och nästa vecka så jag kommer att ha goda chanser att grunda inför Kreta :)

Imorgon slutar jag efter lunch och då blir det raka vägen hem och byta om och ut och lägga mig :)
På lördag drar jag till kusin vitamin över dagen.
Det ska bli 30+ så det blir till att ligga ute och lapa sol och snacka skit :)

Till veckan ska jag börja gå igenom garderoben och tvätta upp det vi ska ha med oss.
Ska dock inte ta med mig alltför mycket denna gång!
Jag brukar ju ha en tendens att alltid ta med mig för mycket när jag reser ju.....

Måste även ta och städa upp i lägenheten ordentligt då mams och paps ska bo här medan vi är borta. De ska ju vara kattvakt nämligen åt Smulan.
Det som kommer att ta längst tid att röja är Robins rum.......suck....
Ja ja, får se om jag kanske börjar lite smått ikväll redan efter rundan runt sjöarna ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0