Stort tack


till alla som kom ihåg min födelsedag igår =)
Det var verkligen länge sedan som jag blev så uppvaktad faktiskt. Roligt =)

Själv så tog jag det lugnt igårkväll och firade lugnt med Robin, Sara och Eva.
Fixade middag och fikade lite efter det.

Robin var jättetrött och däckade i soffan runt 21 och sov hela natten sedan.
Jag trodde nästan att han skulle vara dålig imorse när han vaknade, men icke =)

Däremot så ringde mamsen nu på morgonen och talade om att pappa var jätteförkyld.
Han har legat och hostat hela natten så de kan inte åka idag =(
Om han mår bättre imorgon så åker de, annars får vi ta det någon annan helg helt enkelt.

Idag på lunchen sticker vi till Vällingby. Var ett tag sedan nu så det ska bli smarrigt.
Blir nog grekiskt för min del. Mums =)

Nej, nu måste jag göra lite nytta här på jobbet.
Hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0