Söndag

Tog en riktigt lång sovmorgon idag. Skönt =)
Ska snart sätta igång och fixa här hemma.
Jag ska stryka gardiner och byta i köket, handla och tvätta. En riktig fixar dag helt enkelt =)
Igår stack jag och Robin in till stan.
Skulle köpa brallor till honom, men han kom hem med ett par skor istället. He he he, han börjar bli som mig tror jag *s*
Jag däremot köpte inget, vilket jag är stolt över =) Jag har ju satt köpstopp på mig själv nämligen. Måste spara pengar till Kreta resan bland annat och sedan har jag satt som mål att använda det som hänger i min garderob lite mera.....
På kvällen igår sedan kom Eva och Sara över. Vi tog lite bubbel och sedan gick vi ner på Gusto och åt gott.
Jag var nästan sprickfärdig när vi var klara så vi gick tillbaka hem sedan och satt och pladdrade lite och drack lite vin.
Skrattade gott åt Eva som blev lite på lyset *s*
Pratade med henne tidigare idag och då mådde hon inte så bra....
Hon hade hoppat in på kvarterskrogen hemma när de åkte hem så hon mådde som hon förtjänade idag =)
Nej, nu ska jag göra ett ryck här så jag kommer igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0