Skrivlust


Har varit lite dåligt med uppdatering här på sista tiden, men det är för att jag inte har haft någon lust att skriva helt enkelt.
Men nu känns det som om jag har fått tillbaka lusten lite iallafall =)

Igår efter jobbet så kom Eva över och vi tog en runda runt sjöarna.
Dock gick vi inte så snabbt denna gången då det var stört omöjligt på grund av all snömodd. Såå tråkigt =(
Efter promenixen fixade vi käk hemma hos mig.
Grillad kyckling med massa sallad.

Efter att Eva åkt hem så fixade jag lite hemma. Gjorde rent i kattlådan ( som det luktade ladugård om enl en kompis *s* ) och plockade undan lite disk, sedan stupade jag i säng.
Var jättetrött hela dagen igår nämligen. Vet inte riktigt varför men jag tror att det beror på att jag har något skit i kroppen fortfarande.
En förkylning som ligger och lurar som vägrar att bryta ut.
Känner mig snuvig och tjock i halsen varannan dag typ. Jobbigt.

Idag blir det till att städa lägenheten när jag kommer hem.
Måste kolla om det finns tvättid ikväll också då det hände en liten olycka på mitt vita överkast här om dagen.

Robin är kvar hos Micke fortfarande men han kommer hem imorgonkväll igen.
Måste röja i hans rum också innan helgen.

Bokade bord igår på Gusto tills på lördag.
Mamma och pappa kommer ju ner på fredag för att gratta mig ( fyller år imorgon ) så vi ska ut och äta gott på lördagkväll hade jag tänkt.
Ska bli mysigt =)

Nej, nu måste jag sätta igång och jobba lite.
Hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0