Riktigt kallt idag


Imorse när jag vaknade var det minus 14,7 grader ute. Fy katten va kallt !
Men det var bara att trotsa kylan och knalla ut och varmköra bilen och skrapa rutor och bege sig till jobbet.

Hade gjort en lååång lista med saker att göra igårkväll, men jag hann väl göra hälften ungefär.....
Åkte ner till Micke och Hanna direkt efter jobbet och grattade Skrutten.
Fick käk hos dom ( igen ) sedan åkte jag hem och började beta av att göra listan.
Lyckades med att få bort alla julsaker förutom köksgardinerna och ljusstakar.
Möblerade om igen i rummet och lyckades komma ihåg att vattna mina små blommor.

Robin och hans kompis kom hem en sväng och käkade lite sedan stack dom igen.
Jag gjorde mig iordning och gick och lade mig och kunde såklart inte somna .... suck....
Skitjobbigt!
Vet inte riktigt vad det är som spökar i mig ?!?
Var astrött när klockan ringde imorse, men men...

Trodde att jag kunde sluta någorlunda tidigt idag, men tji fick jag.
Det är ganska mycket att göra här idag faktiskt, men jag kan nog dra mig hemåt vid tre tiden skulle jag tro.

Imorgon kommer Johan och Pixie och hälsar på en sväng =)
Robin skulle vara hemma då också och det var väldigt viktigt att Pixie följde med *s*
Han saknar henne jättemycket vet jag.

Ikväll blir det tvättstuga och matleverans.
Ska även försöka få tummen ur och dammsuga och skura golv hade jag tänkt men om Pixie kommer imorgon så kan jag lika gärna vänta tills efter det ;o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0