Onsdag


Idag ska det bli snöoväder sägs det =(
Jag vill inte ha mera snö nu !!!
Är såååå trött på detta !
Jag vill ha vår så man kan klä sig lite mindre och kunna trippa runt i högklackat =)
Ja ja, den tiden kommer ju senare men jag vill NU!

Igårkväll blev det inte så mycket gjort hemma.
Jag var jättetrött och seg och orkade inte ens göra middag som ni vet.
Satt och slappade framför tv:n och pratade i telefonen i stort sett hela kvällen. Skönt med såna kvällar också.

Ikväll blir det lite mera action iallafall.
Robin ska plugga Fysik för fulla muggar då han har omprov imorgon och sedan får jag hemleverans av matvaror.
Ska även försöka plocka undan lite i Robins rum och även se om jag kan slänga i en maskin tvätt.
Missade såklart lite tvätt i söndags....

Nu är det jobb som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0