Ny vecka och nytt försök till helgen =)


Då var det måndag igen då...
Var hur seg som helst imorse och jag hade verkligen påsar under ögonen ska ni veta *s*
Men efter lite baddning med kallt vatten och make up så såg man ut som en människa igen.

Bestämde tidigare i helgen att mamma och pappa kommer ner till denna helg istället, men då blir det inget besök på restaurang utan vi lagar god mat hemma istället.
Bland annat så bestämde vi oss för att göra pannacotta =)

Är på jobbet sedan någon timme tillbaka och jag har precis betalat alla räkningar så kontot blev så gott som tomt igen =(
Undrar varför el och telefon alltid kommer när man har som minst pengar ? *s*
Ja, ja jag ska inte klaga. Jag har ett jobb att gå till och jag får lön varje månad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0