Lite funderingar

Har reflekterat lite på vissa saker den sista tiden......
Jag är ju nu mera singel och uppenbarligen så ska man ut och ragga på en gång när man är singel, eller ????
Har fått så många kommentarer att " har du fått något i helgen nu´rå " och " fan, vad sjysst att du kan ut och ragga som du vill " ....
Allvarligt talat ?!?!?!
Jag valde att bli singel för att jag ville bli singel! Är det något fel på det ?
Om det är fel på det så skiter jag faktiskt i om det är det.
Jag ÄLSKAR att vara själv!
Jag kan göra vad jag vill på kvällarna.
Vill jag sitta i myskläder en fredagkväll framför Let´s dance och fisa så gör jag det.
Jag behöver verkligen inte vara ute på krogen och leta desperat efter någon ny partner!
Jag trivs att vara ensam med min son! Punkt slut!
Jag hittar mig själv och bygger upp ett otroligt självförtroende med tanke på att jag inte behöver känna mig beroende av någon annan.
Det är säkert helt olika på hur folk är funtade, men jag mår bäst som det är nu iallafall.
Hä på re´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0