Ledig imorgon =)

Blev helt oförhappandes ledig imorgon =)
Vi har så lite att göra på jobbet så min kollega som har varit ledig i två veckor erbjöd sig att jobba själv imorgon.
Jag var inte sen att tacka nej =)
Dock blir det ingen sovmorgon då jag ska vara ute i Enebyberg mellan 9 och 10 imorgonbitti och hämta en bokhylla åt syrrans grabbars paps.
De hade hittat den på blocket så jag lovade att åka och hämta upp den.
Ska även ringa till Folksam och säga upp min bilförsäkring.
Ska flytta över den till Trygg Hansa och jag sparar ca 1500 per år på det =)
Det är ju inte helt fel.
Just nu känns livet så otroligt lätt och härligt =)
Hela 2010 ligger framför mig och jag har all möjlighet att forma det till det jag vill =)
Heppåre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0