Idag

Vaknade åtta imorse. Varför vaknar man så tidigt när man verkligen kan sova ???
Somnade om och vaknade vid halv tio. Mera lagom =)
Käkade lite frukost sedan tog jag ett varv runt sjöarna.
Duschade och gjorde mig i ordning.
Helena kom över en sväng och tog en fika och snackade lite skit.
Gjorde sällskap sedan ner till Sumpan.
Hon skulle hem och jag skulle handla lite extra inför kvällen.
Lucas kom nämligen över och hälsade på =)
Skitkul att han och Robin har kontakt.
Fixade käk till oss tre och sedan har jag hållt på pysslat lite hemma.
Bland annat har jag satt nya överdrag på köksstolarna eftersom det hände en liten olycka förra lördagen när Helena skulle öppna dressingen he he he....
Nu sitter jag och kollar på en Rocky film. Antar att det är den senaste för Sylvester Stallone ser väääldigt sliten ut *s*
Ska snart hoppa i säng då det blir en relativt tidig morgon imorgon.
Jag och Eva ska bland annat ut till IKEA.
Ska köpa ramar, lampa, matta och ev köksbord imorgon nämligen =)
Fixing time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0