Haft en jättetrevlig helg

Mamma och pappa var här när jag kom hem från jobbet i fredags.
Käkade god thaigryta som mamma hade med sig och drack GT och vin =)
Kvällen gick fort och vi lade oss ganska så tidigt.
På lördagen åkte jag, mamma och pappa till Kista.
Mamma skulle ha nya jeans bland annat.
Jag fick även en elektrisk skruvdragare av pappa i försenad födelsedagspresent =) Tack tack !
Efter middagen gick Robin över till Lucas som var hos Johan.
De skulle vara barnvakt åt Carmen och Robin sov över där.
Jag, mamma och pappa satt och kollade på tv och åt hemmagjord pannacotta.
Riktigt smarrigt och sååå enkelt att göra ju !
Idag åkte mams och paps hem runt 10 och jag gick sjöarna runt.
Var kanonväder ute med minus 7 grader och sol.
När jag kom hem duschade jag och tog ytterligare en promenad ner till Tuletorget och hämtade ut ett par Converse som jag beställt.
Vet att jag har shoppingförbud, men dessa kunde jag inte motstå =)
Lade mig på soffan och skulle vila lite och tvärslocknade.
Vaknade runt halv fyra och var alldeles groggy. För mycket frisk luft helt enkelt *s*
Robin kom hem runt 18 och jag har bara slappat hela kvällen.
Är trött och seg och har redan krypit ner i sängen och slötittar på tv.
Blir en tidig kväll känns det som =)
Imorgon är det första februari och jag hade tänkt att det skulle ske lite förändringar i mitt liv då.
Vad tänker jag berätta sedan när jag ser att jag kan efterfölja dom =)
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0