Gick åt skogen


med Texas Long Horn då det har stängt för renovering nästa vecka =(
Nu blir det O´learys istället så vi stannar i Sumpan =)

Har haft en bra dag i helhet.
Efter promenix ner på Sumpan så blev det en blixtvisit på soffan.
Vid fyra var det dags att hämta upp Helena sedan åkte vi till Kista och hämtade upp biobiljetter.
Tog en (fönster) shopping runda innan det var dags att slå sig ner i två och en halv timme för film.
Filmen var ok. Boken är bättre helt klart, men filmen får godkänt.
Luftslottet som sprängdes om jag glömt att säga det.

När jag kom hem så fixade jag iordning lite middag till mig själv, då jag mötte Robin i dörren som drog till en polare.
( Han kommer dock hem snart  )
Har käkat, slappat och kollat på Lets dance och nu blir det lite spelande på datorn tror jag innan det är dags att nanna kudde.
Om det är inte för kallt imorgonbitti blir det en sväng runt sjöarna, dock utan mina kängor.
Satan vad ont jag får på smalbenen av dom !!

Hörs imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0