Fredag


Vaknade runt och åtta och fikade lite och klädde på mig. Stack ut till Enenbyberg och hämtade upp en hatthylla åt Anders och Kajsa.
Hur den ska komma ner till Skåne får vi se sen =)

När jag kom hem bytte jag om och drog på mig vinterkläderna och drog en runda runt sjöarna.
Såå skönt.
Låg och slappade lite i soffan när jag kom hem sedan fixade jag brunch åt Robin.
Hans favorit : stekt potatis, ägg och bacon.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig.
Får se när och var vi går på bio ikväll.
Ska ner på Sumpan först och boka bord på Texas Long Horn till den 13:e.
Vi ska ha nordiskt ecomforum nämligen och sedan ut och käka på kvällen, så Texas Long Horn blir perfekt.
Bra mat och nära hem =)

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0