Fixarsöndag

Idag åkte jag och Eva till IKEA på förmiddagen och tillbringade några timmar där =)
Kom hem med ett nytt köksbord, mattor, ljusstakar, värmeljus och ramar.
Har fixat iordning köket så det blev riktigt riktigt bra.
Ser fram emot att kliva  upp imorgonbitti och fixa frukost i mitt nya kök =)
Nu sitter jag och kollar på En annan del av Köping och skrattar gott åt Tobbe.
Han är störtskön med sina uttryck *s*
" Nej, jag har inte ont i munnen, jag har ont i käften "
Imorgon är det jobb igen. Helgerna går så himla fort så man hinner ju inte med riktigt känns det som....
Veckan som kommer har en del inbokat.
Mycket på jobbet och en hel del hemma.
Mamma och pappa kommer ner på fredag så jag har en del att göra här hemma, eller rättare sagt Robin har mycket att göra i sitt rum......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0