Avslagen dag


Har varit ganska avslagen idag kan jag säga.......
Kom hem halv fyra imorse från Garbo och vaknade vid 11.
Robin sov hos Mio inatt så jag behövde inte tänka på honom iallafall.
Låg och drog mig i sängen till 14 sedan var det träningskläder på och ett varv runt sjöarna.
Skönt =)

Åkte över till Annika på jobbet sedan och lämnade blomma och stövlar och tog en fika med henne.

Slappade bara i soffan sedan när jag kom hem.

Robin och Mio kom över en sväng och sedan skjutsade jag dom till Råsunda bio.
De ska se Avatar.

Själv sitter jag och kollar på Johan Falk på tv:n. Helt okej faktiskt tycker jag.
Ska snart hoppa i säng. Ska upp tidigt för att gå till tandis imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0