2010

Då var det nytt år igen.
Jag hoppas att ni hade det bra allihopa igårkväll med ett härligt firande.
Jag och Robin var hos Eva och Sara och åt jättegott och hade jättetrevligt.
Jag hade legat hela dagen för att kurera mig från en förkylning och jag lyckades hålla mig frisk över nyårsaftonen iallafall.
Vid tolvslaget gick vi ut och sköt raketer och fotade en hel del.
Tyvärr så kan jag inte ladda ner bilderna på den här datorn utan jag måste göra det på Robins dator.
Ska försöka göra det ikväll eller under morgondagen.
Tyvärr så kom den förbenade förkylningen tillbaka med råge idag, så jag har legat nerbäddad precis hela dagen.
Eva kom över på eftermiddagen och vi beställde pizza och pratade lite om resan som vi bokade igår =)
Den 15 juli sticker vi till Platanias på Kreta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0