Lördag

Vaknade tidigt imorse igen! Halv åtta var lite väl tidigt att kliva upp tyckte jag så jag somnade om och vaknade runt nio istället.
Låg och drog mig lite i sängen och njöt innan jag klev upp och drog på mig träningskläder och gick sjöarna runt.
Var riktigt tråkigt väder med snö som blåste in i ögonen hela tiden =(
Fixade iordning mig när jag kom hem och sedan började jag fixa lite här hemma.
Bytte sängkläder, diska och gjorde rent åt kattskrället.
Fixade en god sen lunch till mig och Robin sedan som bestod av stekt potatis, bacon och ägg.
Ska snart ner i tvättstugan och sedan blir det melodifestival.
Var ju tänkt att jag och Robin skulle in till stan idag men han sov så himla länge så vi får ta det imorgon istället.
Får hoppas att det blir lite bättre väder imorgon dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0