Knas på bloggen


Igår var det lite knas på bloggen märkte jag.
När jag gick in på min "fram" sida så var det ingen text där alls och idag kunde jag inte skriva inlägg överhuvudtaget.
Men nu verkar det fungera igen så jag ska passa på att uppdatera lite.

Igårkväll skulle jag ju ha gått runt sjöarna med Eva men hon kände sig inte så pigg så hon ville inte gå.
Jag hade ingen lust att gå själv heller, så jag var bara hemma och tog det lugnt istället.
Hjälpte Robin att plugga matte och fixade käk bland annat.

Idag på morgonen var jag på KS på mammografi.
Det gör ju så himla ont så fy fan rent ut sagt!
Men man står ut med smärtan när man vet att det är för en bra sak.

Har varit ute och gått nu på lunchen med min kollega och jag börjar allvarligt att tröttna på snön nu....

Jag vill börja använda mina kappor och högklackade stövlar och skor, men det går ju inte i detta väder!

Ska ta och fixa håret till helgen också tror jag.
Ska göra det lite ljusare igen och använda lite ljusare brun färg hade jag tänkt.
Får hoppas på att det blir bra =)

Nej, nu är det dags att återgå till arbete igen.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0