Jättemysig helg


Ledsen att jag inte har bloggat i helgen men jag har haft fullt upp hela helgen.
På fredagkvällen kom Helena över och vi åt en jättegod middag och drack lite vin.
Efter maten kollade vi på Let´s dance och snackade lite skit =)

På lördagen vaknade jag ganska tidigt och satte på mig träningskläder och drog ett varv runt sjöarna.
Det har verkligen blivit en vana att komma iväg på helgerna nu och det är verkligen jätteskönt.

Senare på dagen så åkte jag ut till min kusin Lena som har flyttat ut till Bro.
Hon hyr ett jättemysigt hus mitt ute på landet. Såå mysigt.

Vi har ju inte setts på bra länge hon och jag så vi hade väldigt mycket att prata om =)
Men vi hann äta lite och dricka lite också mellan allt prat.
Satt uppe till halv två och fnittrade och hade roligt.

Vaknade tidigt dagen efter och käkade frukost och sedan gick vi ut och gick i det underbara vädret.
Tog en jättepromenix i över en timme.
Käkade lite lunch sedan drog jag mig hemåt till två sovande grabbar....
Robin följde nämligen inte med utan han var nere hos Micke och käkade på kvällen och sedan hade han Mio hos sig som sov kvar.

Grabbarna käkade lite sedan drog de iväg och jag hade tvättstuga och fixade lite hemma i lägenheten.
Kom i säng relativt tidigt och somnade gott.

Idag är Robin hemma från skolan dock.
Han har ont i halsen och kändes lite varm, så jag tyckte att det var lika bra att han var hemma.
Han har ju inte alls lika mycket frånvaro i år som förra året, så det gör inte så mycket att han är hemma idag även om han inte är jättesjuk.

Jag har även hunnit ringa Vattenfall och Telia idag på morgonen. Har bytt betalningsperiod på båda.
Jag har nämligen haft kvartalsbetalning på båda och eftersom de alltid lyckas "samfakturera" på något sätt så har det ju blivit jättedyrt för mig varje gång fakturan kommer.
Det är ju inte så att man lägger undan varje månad precis.....
Men nu behöver jag inte tänka på det iallafall.

Nej, nu ska jag in i ett möte.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0