Full rulle


Igårkväll när jag åkte hem från jobbet svängde jag förbi Coop och införskaffade ny hårfärg.
Var inte alls nöjd med färgen jag hade och kände mig obekväm som attan, så jag köpte en lite mörkare färg igen.
Hittade även en jättebra foundation ( äntligen ! )
Åkte hem och fixade håret och blev verkligen jättenöjd!
Nu har jag sparat fliken på kartongen så jag kommer ihåg vilken det var till nästa gång *s*



Fastnade vid Facebook sedan och chattade med en gammal träningskamrat från längdskidåkartiden. ( Ja, jag har tävlat i längdåkning! Trodde ni inte va ? ).
Tyvärr så är han väldigt sjuk idag. Han fick MS för några år sedan och sitter numera i rullstol.
Skittråkigt och så djävla orättvist !
Han är ju bara två år äldre än mig och är redan riktgit gammal, som han sa själv.

Idag har det varit full fart här på jobbet från start.
Min kollega är hemma och vabbar idag igen och jag hade ett kundbesök inbokat på morgonen.
Det gick jättebra iallafall men jag har lite att göra här nu när jag är ensam.

Ikväll ska jag hämta Robin efter jobbet. Längtar efter honom när han är borta .....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0