Denna kyla tar knäcken på mig snart !!

Minus 21 grad visade termometern imorse när jag vaknade !!!!
Mitt humör sjönk ännu mera när jag såg det. Var redan riktigt förbannad på vår granne som fick för sig att dra på volymen på det högsta klockan ett inatt!!!
Robin vaknade till också och undrade vad det var.
Jag gick in i hans rum och ställde mig och bollade en fotboll i väggen och sedan drog jag ett par skor i väggen och faktiskt så tystnade grannen !
Jag däremot kunde inte somna om på ett bra tag, så när klockan ringde imorse var jag hur trött som helst!

Bilen har stått hela helgen så jag visste inte riktigt om den skulle starta, men det gjorde den!
Gamla Bettan är säker hon =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0