Tiden rusar iväg !


Då var man inne på sin tredje vecka på jobbet. Snacka om att tiden rusar iväg !!!
Känns som en evighet sedan man hade semester, så då får man kolla på foton och återkalla känslan :)

I lördags kom syrrans Emil hit till Stockholm.
Han ska plugga på KTH i Handen och har fått bostad i Nacka.
Han hyr ett rum i en villa i ett helt underbart område.
Jag och Robin åkte och hämtade upp honom i lördagskväll och skjutsade ut honom till Nacka.
Han följde med tillbaka sedan hem till oss och stannade över natten.
Dagen efter åkte vi ut och rekade området ute i Handen. Vart skolan låg och buss och tågstation m.m

Jag hoppas att det funkade bra för honom igår att ta sig iväg ut till uppropet.
Får ringa och kolla med syrran ikväll sedan :)

Själv så hade jag en lugn och skön kväll hemma igårkväll.
Städade och plockade undan lite och bara tog det lugnt framför tv:n.
Ikväll blir det Ursvik med Eva iallafall.
Förhoppningsvis så slutar det regna, annars drar jag på mig regnkläder och kör ändå. Behöver verkligen komma igång ordentligt igen nu efter sommar uppehållet.
Det har mest blivit lite " sporadiska " promenader, men det har varit så mycket att göra efter jobbet också, så det har liksom inte funnits tid :(
Men nu är hösten här och då blir det ordning och reda igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0