Sommar 2010

Hej på er :)
Jag har inte gått under jorden, bara njutit av sommaren och semester !

Har haft fyra veckors underbar semester med underbart väder i stort sett hela tiden. Kan inte ha haft det bättre.
Jag har hunnit med en hel del under dessa veckor: solat och badat här hemma, umgåtts med underbara vänner och kära, en vecka på Kreta, en vecka hos syster yster och landat och laddat batterierna. Precis som en semester ska vara.
Ska lägga upp bilder sedan men just nu strular min hemdator lite så jag kan inte fixa det för tillfället.
Förhoppningsvis så är problemet löst idag så jag hoppas kunna lägga upp lite härliga bilder imorgon.

Till helgen blir det en riktig musikhelg för mig :)
På fredagkväll blir det The Cult på Grönan och på lördag blir det en heldag på Sonisphere festivalen.
Ska bli riktigt roligt att se Alice Cooper, Slayer, Iggy Pop, Motely Crue, Iron Maiden m fl.

Började ju jobba denna vecka och det går lite trögt måste jag säga att komma igång....
Är ju inte riktigt van att kliva upp vid sex på mornarna än.

Mitt tränande har också fått tagit stryk i sommar tyvärr :(
Det har ju varit alldeles för varmt för det första att kunna träna men latheten har också tagit över lite.
Får ta tag i det nästa vecka sedan och sätta igång ordentligt.

Nu jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0