* Morr *


Kan säga att jag INTE har sovit speciellt bra inatt !!
Jag somnade först ganska så fort , men vaknade efter någon timme av att jag hörde hur grannarna ovanför mig satt ute på balkongen och snackade och rökte.
Halvslumrade ett tag innan jag vaknade av att grannarna knallade runt på varenda liten fläck de bara kunde hitta tror jag på sitt golv !!
Det är ju väldigt lyhört hos oss så jag hörde ju ganska väl kan jag säga...
När jag väl lyckades somna om igen så vaknade jag av att det regnade ute och det smattrade som attan mot balkongen !!
Fick kliva upp och stänga balkongdörren och försöka somna om igen....
När väl klockan ringde imorse så var jag död!
Men det var bara att masa sig upp och göra sig iordning och sticka till jobbet.


Ikväll blir det promenad med Eva i Ursvik iallafall.
Det ser ut som det blir bra väder, så vi får hoppas på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0