Konstigt väder och sur mat


Det är så himla konstigt väder nu så man håller på att gå åt !
Känns som om det är 100% luftfuktighet och varmt ena stunden och nästa regn och blåst.

Det märks verkligen på maten också att det är riktigt skumt väder nu.
Kattmaten stinker h-vete när jag kommer hem om dagarna och nyss när jag hällde mjölk i kaffet så var det bara en stor sörja av klumpad mjölk och kaffe :(

Ja ja, det står väl inte på förrän man sitter och beklagar sig för att det är alldeles för kallt ute istället.....

Trots vädret igår så drog jag och Eva iväg till Ursvik efter jobbet. Det regnade som attan men det var riktigt skönt iallafall och streta sig runt femman.
Kände oss väldigt nöjda efteråt kan jag säga.

Ikväll blir det tvättstugan när jag kommer hem. Tänkte försöka hinna med och skölja upp vardagsrumsgardinerna också OM de har fixat värmefläkten i torkrummet vill säga.
Fläkten har varit trasig i över en månad nu och ni kan ju tänka er hur lång tid det tar att torka kläder i detta väder ?!?
Det visar sig ikväll när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0