Jobbar hemma idag

Tänk att det kan göra så djävla ont med nageltrång !
Igår kväll hade jag så ont så jag grät. Hade följt instruktionerna för behandling från 1177 ( vårdsida ) men det blev bara värre efter det :-(
Min vän var så snäll som kom över med bedövningssalva.
Tyvärr var den lite gammal så den bästa effekten var det ju inte, men det hjälpte lite iallafall.

Sov inte speciellt bra inatt och imorse när jag vaknade kunde jag knappt gå.
Bara tanken på att dra över strumpa och sedan ner i en sko fick mig att tuppa av nästan *s*

Men det är tur att man kan jobba hemifrån.
Har till och med tagit igen lite sömn på lunchen faktiskt. Nice.

Vi får väl se hur mycket jag kan göra i helgen men det som är inplanerat är att vi imorgon ska gå förbi och kolla Rissnespelen och på Toy Story 3 på söndag.
Ikväll blir det middagsmys här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0