Det sägs att hösten är här nu


Många säger att hösten är här så då är det dags att ta tag i sig själv och sitt liv igen då kanske ?
Återgå till rutiner och massa annat som egentligen är jättetråkigt men ganska så skönt ändå...

Jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker att det är skönt med rutiner.
Ibland kanske jag håller för mycket på mina rutiner så annat blir lidande, men oftast så löser det sig iallafall till det bästa.

Idag började Robin skolan igen.
Var en lugn start med upprop klockan 10 bara, men på onsdag börjar de på riktigt.
Fick ett irriterat mess från honom tidigare där det stod att han hade fått vääärldens säääämsta schema ...
Start 8 varje morgon och tidigast slut vid 16.
Det är ju lite skillnad mot för förra året då han hade sovmorgon varje dag.
Jag måste dock erkänna att jag kan tycka att det känns skönt att han börjar 8. He he he he...


Förutom att skolan kommit igång så ska jag ta tag ordentligt i tränandet igen.
Jag vet, jag har sagt det förut men jag har inte riktigt orkat ta tag i det.
Innan semestern låg jag på mellan 2 till 3 mil i veckan och nu har jag väl i snitt ca 5 kilometer.... Inte bra !

Hade satt klockan på ringning imorse vid 5 men jag orkade verkligen inte ge mig iväg ut.
Har sovit skitdåligt i några nätter och började misstänka att det är fullmåne snart.
Japp, det är det. Imorgon närmare bestämt !
Så det blir väl några nätter till som blir lite jobbiga, men men....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0