Är det månne en förkylning på gång ???


Helgen gick haltandes fram ( ha ha ha )
Kom iväg en sväng till Rissnespelen på lördagen och kollade men det var så lite folk och tråkigt så vi gick därifrån på engång :-(
Tog en promenix i det vackra vädret istället och hämnade nere på Hedmans och tog ett glas vin.

Käkade färsk krabba på kvällen och tog det lugnt.

På söndagen drog vi iväg till Kista och kollade in Toy Story 3 :)
Riktigt roligt faktiskt.
Roligast var att Robin följde med.
Efter bion var det tvättstuga och städning som gällde.
Emil kom över och käkade med oss sedan och hjälpte Robin med dator.

Igår orkade jag inte göra någonting när jag kom hem.
Lade mig på sängen och kollade på Polar Music prize och halvsov ett tag innan jag satte igång med käk och grejjade.

Gick och lade mig tidigt men var skittrött iallafall när klockan ringde imorse.
Känns som om jag har en förkylning på gång i kroppen.....
Båda mina kollegor är hemma idag med feber, så det skulle ju inte vara konstigt om jag också trillar dit.
Får se om jag pallar ta sjöarna ikväll......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0