Vilken påskhelg =)

Påskhelgen kickades igång med en kryssning med kusin vitamin på Cinderella.
Åt gott och drack gott och hade riktigt roligt på kvällen.
Dock var det inte så roligt folk på båten, men jag och kusin hade det dessto roligare =)
Kom i säng tidigt och sov länge så vi missade frukosten, men det gjorde inte så mycket.
Efter att vi hade fått oss lite mat och dryck gick vi loss i taxfreen.
Handlade inte så mycket åt mig själv faktiskt utan det mesta blev till Robin skrutten.
När vi kom i land sedan följde kusin med hem och vi köpte pizza och satt och snackade lite skit.
Tog en promenad runt sjöarna och laddade om =)
Hamnade nere på Garbo sedan och dansade loss ordentligt.
Fick två tjugofemåriga grabbar efter oss så än är vi inte ute ur leken *s*
Jag och kusin kom hem runt halv tre och däckade ganska så på en gång.
Lena åkte hem runt lunch och jag tog det bara lugnt och softade i soffan.
Hade tänkt att gå ner till Micke och Hanna på kvällen, men jag orkade inte.
Kom på att jag var 42 och inte 24 *s*
Igår var det kanonväder när jag vaknade så jag startade dagen med en promenad runt sjöarna i solen.
Åkte ner och handlade lite kött för att grilla och Helena kom över på kvällen och vi käkade och hade jättetrevligt.
Kollade på Jesus Christ Superstar på tv:n och sedan cyklade Helena hem.
Idag blev jag riktgt deppig när jag vaknade. Det snöade !!!
Riktigt ordentligt också =(
Åkte ut till Lena och lämnade över lite grejjer som hade glömt och sedan tog jag tag i hemmet.
Hade lite disk och kläder att ta reda på.
Nu har jag precis gjort en ansiktsmask och kollat på Sex and the City och nu ska jag börja med lite mat.
Har en nötstek som jag ska slänga in i ugnen och låta bli riktigt riktigt god hade jag tänkt =)
Imorgon är det arbete igen. Behöver dock komma in i lite normala rutiner igen känner jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0