Torsdag


Usch idag är det inget roligt väder ute :(
Grått och regnet hänger i luften, men jag var ute iallafall imorse och tog mig en runda.
Jag gick runt Lötsjön och sprang runt Råstasjön, så det blev ett ganska så jobbigt pass.
Det är jobbigt när flåset inte riktigt är på topp och imorse var det tungt.
Märks att det är pollen i farten ( jag kan skylla på det *s* ).

Igår hade jag en vilodag från träningen och tog det bara lungt hemma.
Robin var hos en kompis när jag kom hem så jag passade på att ta en liten powernap på soffan innan han kom hem och jag började med middagen.

Kollade på tv resten av kvällen och tog det vara lugnt.

Snackade med Matte ( som vanligt :) )
Så roligt att vi har så bra kontakt han och jag.
Han peppar mig med träningen och jag hoppas att jag peppar honom också på något sätt :)
Åker upp den 15:e maj och ska bland annat se Hellsingland Underground på Tranan i Bollnäs med honom.
Ska bli roligt :)

Nej, nu måste jag sätta igång och jobba lite
Hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0