Tisdag som känns som måndag


Var uppe med tuppen imorse =)
Klockan ringde strax före fem och tio över var jag utanför dörren för ett varv runt sjöarna. Det ni =)

Det var så skönt efteråt och jag är såååå nöjd med mig själv.

På jobbet har det annars hittills varit riktigt lugnt.
Märks att många har tagit ledigt för att fira påsk.
Själv så jobbar jag bara idag och imorgon sedan är jag ledig igen. Skönt.
Ska passa på att åka in till stan och hämta min tågbiljett till den 13:e då.
Sticker ju till Göteborg över dagen då nämligen.

Ikväll blir det promenad runt sjöarna igen ( ! ) med Eva.
Kroppen kommer väl få en chock, men det kan den behöva efter denna helg med onyttig mat och mycket dricka.
Får bli lugnt med det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0