Superduper trött


Vet inte vad det är med mig just nu, men jag är tröttare än vanligt !

Pollen ?
Vårtrötthet ?
Förkylning ?

Ja, inte vet jag men jobbigt är det !

Igårkväll tog jag och Eva oss runt sjöarna iallafall och sedan fixade vi hamburgare med världens godaste bröd !
Det var hamburgerbröd från Max som man kan köpa på Ica. Jättegott !

Tog ett bad och tinade upp lite, sedan förhörde jag Robin på lite kemi.

Messade lite med Matte innan jag somnade som en klubbad säl.

Imorse kändes det som om jag hade bomull i hela skallen, men efter en dusch kvicknade jag till iallafall.

Håller på att testa en massa saker på jobbet denna vecka, men det går trögt.
Inte många saker som är rätt i systemet nämligen ...

Nu snart lunch men det blir ingen promenad på lunchen idag för det är snöblandat regn ute !!!  Bläää!!

Ikväll blir det tvättstugan och matleverans.
Har så otroligt mycket tvätt så jag kommer att få hålla på hela kvällen skulle jag tro.
Men det är skönt när allt är klart sedan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0