Söndag förmiddag

Sitter just nu på balkongen och njuter av en kopp kaffe i solen.
Känns riktigt nice framför allt också för att klockan är bara 10 på morgonen =)
Har hunnit med en snabb runda runt sjöarna på morgonen nu och ska snart sätta igång med tvättstugan.
Igår hade jag en jättehärlig dag ute på Djurgården med Helena.
Det var inte riktigt lika bra väder som det är idag, men det var riktigt riktigt nice.
När vi kom tillbaka till Sumpan sedan gick vi till Rustica och satte oss på uteserveringen och tog en pizza och några öl.
Känns härligt att våren och sommaren äntligen är på väg !
Lucas var hos oss när jag kom hem sedan så jag fixade i ordning middag till oss tre.
Gjorde ingenting speciellt sedan på kvällen utan det blev en tidig kväll i säng.
Från och med idag nu ska jag börja med lite ny strategi i mitt liv ....
Känns som om jag har fastnat i ett spår och det är svårt att ta sig ur, men nu djävlar anamma ska det bli ändring.
Träningen har jag ju kommit igång med riktigt bra men jag ska försöka öka detta lite nu.
Minst två gånger i veckan ska jag ta en runda innan jobbet också.
Jag ska sluta dricka alkohol och bara dricka vid speciella tillfällen.
Inte ta det där vinglaset på fredagkväll framför tv:n bara för att det är fredag.
Ska köra yogaträningen med Blossom som jag fick för ett tag sedan.
Slut shoppat för min del också nu på ett bra tag.
Denna månad blir knaper så det är lika bra att ta tag i det på en gång.
Vet inte varför jag fick så lite pengar över denna månad men så är det !
Nej, nu ska jag sätta igång här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0