Onsdag och solen skiner =)


Var en intensiv dag igår men det blev inte så sent som tur var iallafall.
Klev innanför dörren kvart över tio igårkväll så det var ju helt okej.

Fixade lite hemma innan jag hoppade i säng och tvärsomnade.
Var ganska seg och mosig när klockan ringde imorse ska ni veta men det gick bra att ta sig upp.

Har haft lite att göra nu på förmiddagen och på lunchen var jag iväg till Vällingby för att handla lite till helgen.

Ikväll blir det dock full rulle hemma.....

Fixa middag
Skjutsa ner Robin till Micke
Städa undan
Diska
Ev tvätta
Packa

Jag måste nämligen packa och fixa iordning inför helgen redan ikväll då jag kommer att ha fullt upp imorgonkväll.
Ska först jobba ute på mässan och sedan blir det middag på kvällen. Sedan ska jag hinna med ett snabbt besök på Scandic Malmen också och träffa på lite Ljusdalingar.
Hellsingland Underground har releaseparty nämligen =)

På fredag packar jag bilen direkt på morgonen och sedan sticker jag upp till Ljusdal direkt efter jobbet.

Känner mig lite stressad, men det ska nog gå bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0