Nu var det länge sedan jag skrev något


Sitter just nu på tåget på väg ner till Göteborg.
Ska vara där över dagen på en mässa som vi har på jobbet. Ska bli roligt. Har inte varit i Göteborg sedan jag bodde där för ca 20 år sedan.
Dock kommer jag inte hinna se så mycket av stan men lite iallafall =)
Jag åker hem senare ikväll igen då jag inte kände för att stanna över natten.
Dels så vill jag inte lämna Robin skrutten såklart och sedan är det alltid skönt att sova hemma.

Har massor med saker inbokat denna vecka, så jag hoppas att den går fort =)
Idag är det som sagt heldag Göteborg, torsdag heldagsmässa i Stockholm, releaseparty för Hellsingland Underground på kvällen och på fredag åker jag upp till Ljusdal.

Ska byta däck på bilen och städa ur den ordentligt. Får se om den hinner få sig en vaxomgång också ;)

På lördags kvällen ska jag på middag hos Matte sedan. Skitkul!!
Ska bli roligt att träffa honom efter alla dessa år.
Vi har ju haft daglig kontakt nu i flera månader faktiskt så vi har lärt känna om varandra *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0