Helgen


Helgen var riktigt nice =)
Stack från jobbet vid 16 och styrde kosan upp mot Hälsineskogarna.
Var framme runt 20 och då hade mamsen maten klar så det var bara att sätta sig vid dukat bord.
Drack lite vin och kollade lite på tv men vid halv tio gav jag upp och gick och lade mig.
Var helt slut....
Vaknade tidigt på morgonen och drog med mig mamsen ut på en runda runt Kyrksjön.
Den rundan är väl lite kortare än sjöarna hemma, men inte så mycket kortare.

Hjälpte papsen ute i garaget sedan med att fixa bilen.
Dammsög och putsade invändigt, vaxade och putsade rutor.
Pappa hade bytt däck medans vi var ute och gick.
Bilen blev som ny =)

På kvällen gick jag ner till Matte för middag.
Var jätteroligt att få träffa honom !!
Han hade fixat hämtmat från Järnvägs och köpt hem lite öl och vi satt och käkade och pratade i flera timmar.
Hur nice som helst.
Hjälpte honom i säng sedan då hans assistent hade fått gå tidigare och sedan promenarade jag hemåt.
Var väl hemma vid halv ett på natten men jag kunde inte somna förrän vid två skulle jag tro.
Det var massa tankar som snurrade runt i huvudet...

Sov ganska länge på söndagen sedan men när jag vaknade åkte jag ner till Kyrksjön igen och tog en runda med mamsen.
Fixade iordning mig och packade innan det var dags att dra sig hemåt.
Åkte in till Matte först en sväng innan jag stack.
Blev kvar i en och en halvtimme tror jag =)

Kom ner till Stockholm runt halv åtta på kvällen och åkte och hämtade upp Robin nere hos sin paps när jag ändå var i farten.

Packade upp och fixade när jag kom hem och sedan tog jag det bara lugnt resten av kvällen.

Har fått en helt annan syn på livet kan jag säga.
Passa på och njut här och nu !
Du vet aldrig vad som väntar bakom hörnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0