Då var det fredag igen !!


Som sagt, då var det fredag igen. Veckorna går ju i raketfart !

Ikväll blir det nog ingen brasa för min del iallafall. Det ska regna och vara skitväder hela kvällen så jag stannar inne.

Idag fick jag reda på att jag och Robin ska fira jul och nyår på ett varmt och härligt ställe *s*

Syrran ringde nämligen och ville ha med oss ( mig och Robin ), mams, paps, Erik, Emil, Lars och Katarina över jul och nyår till antingen Bali eller Brasilien !!!!
Det enda vi behöver betala är flygstol och mat!!
Helt sjukt !!!!  =)
Jag har nog inte riktigt fattat det än!
Ska ju bli så sjukt härligt !

Jag kunde knappt jobba sedan efter det samtalet ska ni veta *s*

Drog till Vällingby på lunchen och käkade. Gick lite i affärerna och kollade men jag handlade ingenting =)
Det fanns inget av intresse heller faktiskt så det är ju bra det.
Jag kan inte handla en enda pinal extra denna månad ska ni veta.

Nu ska jag fortsätta jobba lite igen.

Blir det Bali ?





eller

Brasilien ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0