Trevlig lördag kväll

Helena kom över på middag igårkväll och vi hade jättetrevligt !
Så skönt att prata med någon om allt möjligt och framför allt så är det skönt att prata med någon som ger en tips och pushar en framåt.
Jag är jätteglad för det.
Jag ska från och med nu börja fokusera på att JAG mår bra och inte alla runt omkring mig.
Ganska självklart egentligen, men när det har rullat på som det har gjort för mig under alla dessa år och man ska fixa och trixa för alla runt omkring att det ska fungera, så har jag tappat bort mig själv på vägen.
Men nu är det slut med det.
Det kommer säkert att ta ett tag innan jag är på rätt spår, men huvudsaken är att jag är uppmärksam på det nu.

Kommentarer
Postat av: Mirro

Bra bra :-D

2009-09-06 @ 16:15:44
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0