Tisdag



Fick säga till Robin några gånger att han skulle gå och lägga sig igårkväll, så ikväll blir det hårdhandskar på.
Dator och tv spel ska vara avstängt kl 22. Är det inte det så går jag in och stänger av och tar sakerna ifrån honom.
Punkt slut.
Är så dj...a förbannad över att jag ska behöva tjata på honom heeeela tiden.

Har varit ute och tagit en promenad idag på lunchen med min kollega.
Det är underbart väder och det gäller att passa på att njuta medans solen och värmen finns kvar.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.
Vet inte om Johan ska iväg till klubben ikväll. Han har inte varit där på ett bra tag nu.
Inte för att det gör något att han är hemma, men det är lite skönt att ha en kväll för sig själv ibland faktiskt  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0