Regn regn regn



Vaknade imorse av att det smattrade på rutan.
Det är riktigt höstigt ute.
Har halsduk och skinnjacka på mig idag och känner mig höstig.
Fast jag gillar ju hösten, åtminstonde början på hösten.
Så mysigt när man kan börja klä på sig lite varma tröjjor och det är mörkt på kvällarna och man kan tända ljus och bara mysa hemma.




Johan kom hem ganska sent igårkväll. De hade haft planeringsmöte på klubben.
Han blev dålig inatt. Magont och fick spy... Hoppas bara att det var köttbullarna som var dåliga som han åt nere på klubben.
Han var iallafall vaken och uppe när jag åkte nu imorse, men han har fått avboka alla möten ute i Nacka idag.
Får ringa och kolla sedan hur han mår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0