Mår konstigt



På eftermiddagen började jag känna mig konstig på jobbet. Trött, varm, kall och fruktansvärt ofokuserad.
När jag kom hem la jag mig på soffan och vilade någon timme sedan gjorde jag och Johan oss iordning och åkte över och firade Carmen.
Hon fyller ju två år idag det lilla charmtrollet.
Hon blev jätteglad för Nalle Puh täcket och för den stora Nasse.
Åkte hem runt åtta snåret och ringde och pratade med Robin. Han hade glömt sina svenska ord så jag messade över dom till honom och pratade lite med honom sen också.
Han pluggade för fullt =)
Kollade på Idol och nu har jag gjort mig iordning för sängen.
Har börjat få ont i halsen så jag hoppas att jag kan sova bort skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0