Igår



åkte jag och hämtade mattan på kemtvätt efter jobbet.
Den blev helt okej. Lite lite missfärgad på vissa ställen men inget man direkt ser.

Johan gick runt sjöarna med Cissi och Harry men jag var helt slut mentalt och lade mig på soffan.
Robin ringde nämligen och sa att han hade ramlat och gjort illa benet och behövde gå hem.
Jag trodde inte riktigt hundra på honom men men....
När jag kom hem sedan snackade jag med honom och sa till honom att han måste säga till om det börjar bli jobbigt i skolan igen, men enligt honom så var det inget sådant iallafall.
Micke kom och hämtade honom sedan och de åkte ner till honom.

Jag började fixa lite hemma med det jag hade köpt på IKEA, bland annat en ny madrass till Pixie.
Hon blev nöjd tyckte jag mig se :-)

När Johan kom hem fixade jag iordning smörstekta kantareller. Sååå underbart gott !!
Gjorde inte så mycket mera sedan utan gick och lade oss.

Imorse hann jag ta lite mått iallafall i hallen, så idag på lunchen sticker jag iväg på IKEA igen och fixar hylla m.m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0