Idag

Dagen gick i ett rasande tempo men nu ligger jag till sängs och känner mig riktigt nöjd med resultatet =)
Har haft genomgång hela dagen på jobbet på vår nya webb som lanseras för kunderna på måndag.
Efter jobbet åkte jag iväg till Eva och parkade bilen och vi gjorde sällskap ner till Pilatesen.
Körde ett hårt pass och det var riktigt skönt.
Bokade även massage på lördag.
Hoppas verkligen att det blir skönt. Jag är otroligt stel i nacken och axlar och jag vet att jag har massa knutor vid skulderbladen bland annat som behövs lösas upp.
Just ja, jag hann ju med ett besök hos tandis också idag.
Eller rättare sagt hos tandhygenisten och det var också riktigt bra.
Jag har haft problem med fickor i flera år men nu har de flesta försvunnit.
Alltså har jag varit duktig med tandborstningen. Beröm till mig *s*
Nu ska jag krypa ner ordentligt.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0