I´m alive



Har precis kommit hem från en sväng i Solna C med Clara.
Har handlat födelsedagspresent åt Carmen som fyller på onsdag.
Hade iallafall skitroligt på Ålandsresan.
Vi höll dock på att missa att plocka ut biljetterna då Linda som bokat resan åt oss hade missat att man skulle vara där en och en halv timme innan, så hon fick ringa från bussen och be en annan kompis till oss som redan var där att plocka ut dom.
Var precis på håret att det lyckades *s*
Jag och Åsa gjorde oss iordning och handlade på taxfreen när vi kom på.
Köpte en jättefin hoodie och tshirt åt Robin bland annat.
Klockan 21 var det buffé och det var helt okej sedan var det party *s*


Magnus Carlsson spelade så jag och en jobbarkompis stod och diggade som attan *s*
Han älskar Magnus Carlsson.
Satt och surrade sedan och drack lite drinkar och hade riktigt roligt.
Kom inte i säng förrän runt 2 - 3 någongång så man var lagom mör när man vaknade runt 9 kan jag säga.....
Klockan 11 hade vi badritual och klockan 13 hade vi bokat helkroppspeeling med halvkroppsmassage.
Snacka om skönt!
Det knastrade fint i mina skulderblad ska ni veta....
Halv fyra kom båten i hamn och jag och Åsa tog en promenad till Slussen för att åka kommunalt hem.
Var hemma runt 17 och sedan lade jag mig en sväng på sängen runt 19...
Sov till imorse kan jag säga.....
Ja ja, det kostar att ligga på topp =)
Har fetaste blåmärket på vänsterfoten också. Blev trampad när vi kollade in Magnus, så jag kan knappt ha skor på mig idag....
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0