Hejsan hoppsan

Var ju på massage igår och jag undrar varför jag inte gjort det tidigare ?!?!
Var hur skönt som helst !
Gjorde inget särskilt på hela lördagen sedan utan var bara hemma och fixade käk och myste framför tv:n
Imorse drog jag och Clara till Kista C.
Vi var där runt halv elva och vi kom hem halv fyra.
Vi gick i varje kläd och skoaffär som finns och vi hann även med att käka nachos och fika lite =)
Har verkligen haft en mysig tjejdag.
Nu ska snart Clara och Lucas åka hem och jag ska dra mig ner till Coop med Robin och införskaffa matsäck till honom.
De ska ut på vandring imorgon nämligen och vara ute hela dagen.
Får hoppas att det blir bättre väder än det som är nu iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0