Fredag igen



Då var det snart helg igen ! Skönt.

Vi ska vara barnvakt åt Carmen imorgon några timmar, så det ska bli roligt.
Hon är ju så söt den lilla skruttan.
Robin ska till Sala till sina tremänningar på middag med Micke och Hanna och sedan stannar han hos Micke och sover, så vi får en barnledig lördag för första gången på flera veckor ( kanske månader till och med ? ).
Vad vi ska hitta på vet jag dock inte men det ska bli så skönt att bara inte göra någonting *s*

Idag på lunchen blir det Vällingby.
Jag och min kollega sticker dit och käkar lunch .
Ska springa in på HM och köpa balsam och kolla jeans på Kappahl hade jag tänkt också.

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0