Fredag igen



Det var nog första gången på väldigt väldigt länge som jag gick hemifrån utan att vara förbannad .....
Robin var kontaktbar imorse nämligen *s*
Så skönt.

Har suttit i utbildning nu på förmiddagen och nu snart sticker vi till Vällingby på lunchen.
Ska springa in på Gina och kolla upp en stickad tröja som jag är lite sugen på sedan blir det lunch.

I eftermiddag sedan blir det ju klippning...
Ska bli så skönt att få lite ordning på håret igen men samtidigt lite pirrigt såklart.

Ikväll kommer Clara och Lucas och jag ska hinna fixa middag innan det är dags att sätta igång och jobba några timmar.
Jag hoppas verkligen att det går bra ikväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0