Däckade igår kväll

När jag kom hem från jobbet så satte jag igång med tvättstugan och sedan fixade middagen.
När jag hade tvättat allt och väntade på att det skulle torka så lade jag mig en sväng på sängen och däckade helt !
Vaknade till runt halv elva och gick ner och hämtade tvätten sedan däckade jag igen.
Vaknade strax efter nio imorse så jag har sovit i nästan tolv timmar !!!!
Tydligen så behövde jag väl det *s*
Har tagit reda på tvätten nu på förmiddagen och väntar på att Micke ska höra av sig.
Han ska ju åka till Sala med Robin idag nämligen.
Han sa igår att de skulle åka vid elva men jag har inte hört något ännu. Är jag förvånad ?
Har precis bestämt med en kompis till mig och Johan att hon ska komma hit och käka middag ikväll.
Vi pratade som hastigast om det förra helgen och bokade, men jag hade glömt.
Det har ju varit ganska mycket för min skalle denna vecka nämligen ( kanske därför jag däckade ? ).
Fått hintar från skolan att Robin sackar på redan nämligen, men vi har tagit tag i det direkt.
Är tacksam för att Robins lärare hintar mig i tid.
Nej, nu ska jag ta och klä på mig och sedan ta en promenad ner till Konsum och handla mat till ikväll.
Blir något kött hade jag tänkt och kanske man ska sno ihop en kladdkaka ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0