Bokat helgen 13 - 15 november




Imorse så bokade jag en liten grej som jag, mamma och syrran ska på den 13-15 november.
Jag berättar senare vad det är eftersom jag inte sagt något åt mamma ännu.
Tänker dra ut lite på vad det är för henne också * mooahahah*
Hon ska få vara nyfiken en tag.
Men det ska bli riktigt riktigt nice iallafall.

Är lite piggare idag iallafall än vad jag var igår, men har en liten dov huvudvärk som ligger och irriterar.
Det har jag haft i och för sig i flera veckor nu. Vet inte om det har att göra med att jag har en förkylning i kroppen känns det som, som bara vägrar att bryta ut.

Ikväll är det Pilates och sedan MÅSTE jag brottas med dammsugaren innan dammråttorna tar över lägenheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0